身份證加英文名 BNO續領 回鄉證 疑難雜症 分享

我舊年續bno嗰陣因為身分證加咗英文名,同舊passport唔同,所以有好多問題想問。每次申請呢啲證件嘅時候上網揾資料都揾唔到確實嘅答案,所以將我嘅經驗寫出嚟,方便大家。一般嘅手續都好多人寫過,所以我淨係補充啲關於改名嘅重點。一諗到有咩野都會繼續update,希望幫到大家。

身份證 (2015年)
因為一啲原因,18歲換成人身份證嗰陣冇加英文名,係19歲先加嘅。

Q: 身分證加英文名要準備咩?
A: 其實冇咩要準備,只係去入境處預約申請就得。

Q: 身分證加英文名使唔使做改名契?
A: 我冇做改名契。如果淨係加英文名唔使做改名契。

Q: 身分證加英文名使唔使比錢?
A: 要比張新身分證嘅錢。如果係18歲換身份證嘅時候改,唔使額外比錢。

回鄉證 (2018年)
要加多100蚊改名費。要帶出世紙。出世紙都影印埋。
記得留意吓佢嘅影印本式樣,身分證同回鄉證各2份,回鄉證底面都要。唔係又要比佢屈影印費。


BNO (2018年)
Q: 有咩要準備?
A: 因為submit咗個申請之後就會限時要寄文件去英國,所以儘量集齊資料先申請啦。可能要預先準備嘅野:
(1) 證件相 (要求:https://www.gov.uk/photos-for-passports)
(2) 出世紙正本 (話說佢寄返黎嗰陣對摺咗我張出世紙... 不過其實出世紙可以無限補領)
(3) 地址證明(我係用投票通知卡)
(4) 祖父母、外祖父母資料(其實我都淨係填咗姓名,其他資料都唔係好知)

Q: BNO好耐冇續,使唔使counter sign?
A: 我上一本BNO已經係十幾年前,張相完全認唔到樣。再加上本舊passport又冇新加嘅英文名,所以我有揾人counter sign。副署人係加拿大passport, 已退休專業人士(好多年前都係佢幫過我countersign)。

Q: 以前本BNO冇加英文名,宜家身分證加咗英文名,續領BNO使唔使交改名契同登記事項證明書?
A: 我冇整過改名契。冇交登記事項證明書。

Q: 特區護照同身分證唔同名,寄唔寄好?
A: 我冇寄特區護照/影印本(因為特區護照同身分證唔同名嘅話,網上試過有人要彈回頭),都冇寄舊BNO/影印本。

Q: 一定要用速遞寄?
A: 我用郵局嘅空郵掛號寄(唔係速遞)。嗰陣好似50蚊樓下,都好快就收到(個幾星期)。當然你要自己注意個deadline,特別係聖誕節前郵政高峰期。

Q: 用BNO喺歐洲可以退稅?
A: 我試過英國同荷蘭都冇問題。如果佢問嘅話可以show有相嘅隔離嗰頁同佢講係HK Permanent Resident, 再唔get嘅比埋HKID佢睇。

登記事項證明書 (2018年)
$425
可以自己揀要顯示同唔顯示咩項目。預早啲申請,等5個星期先攞到。可以揀寄去屋企。

特區護照(未改)
修訂護照(包括更改個人資料或照片)84港元
(每次申請計,與被取代的護照的屆滿日期相同)

留言

Leon說…
Hi, I need some help on the BNO passport problem
Unknown說…
Very useful ! Thank you
karen li說…
即是你舊passport沒有英文名 ,但身份證上有 ,你沒有提交登記事項證明書。 有成功申請到bno嗎?
Unknown說…
同問,係咪即係加左英文名但無提交任何附加文件都成功續領到?Thanks
Unknown說…
因為改左名的原因,BNO個名同身份証及特區護照不同(身份証特區護照一樣名),改名有律師信証明,是否寄文件時一齊寄埋正本?
Grico說…
舊 bno 無英文名, hk id 同 sar passport 有,續 bno 有問题嗎 ???
Unknown說…
如果我上年已續了BNO, 而今年先改了名, 咁是否又要重頭當續BNO般再申請呢?
如果不更改, 會不會影響BNO VISA 呢?

熱門文章

法國 里爾天主教大學 Université Catholique de Lille exchange 全方位心得

免費 Pubu 7天 飽讀 推薦 連結