跳至主要內容

身份證加英文名 BNO續領 回鄉證 疑難雜症 分享

我舊年續bno嗰陣因為身分證加咗英文名,同舊passport唔同,所以有好多問題想問。每次申請呢啲證件嘅時候上網揾資料都揾唔到確實嘅答案,所以將我嘅經驗寫出嚟,方便大家。一般嘅手續都好多人寫過,所以我淨係補充啲關於改名嘅重點。一諗到有咩野都會繼續update,希望幫到大家。 身份證 (2015年) 因為一啲原因,18歲換成人身份證嗰陣冇加英文名,係19歲先加嘅。 Q: 身分證加英文名要準備咩? A: 其實冇咩要準備,只係去入境處預約申請就得。 Q: 身分證加英文名使唔使做改名契? A: 我冇做改名契。如果淨係加英文名唔使做改名契。 Q: 身分證加英文名使唔使比錢? A: 要比張新身分證嘅錢。如果係18歲換身份證嘅時候改,唔使額外比錢。 回鄉證 (2018年) 要加多100蚊改名費。要帶出世紙。出世紙都影印埋。 記得留意吓佢嘅影印本式樣,身分證同回鄉證各2份,回鄉證底面都要。唔係又要比佢屈影印費。 BNO (2018年) Q: 有咩要準備? A: 因為submit咗個申請之後就會限時要寄文件去英國,所以儘量集齊資料先申請啦。可能要預先準備嘅野: (1) 證件相 (要求: https://www.gov.uk/photos-for-passports ) (2) 出世紙正本 (話說佢寄返黎嗰陣對摺咗我張出世紙... 不過其實出世紙可以無限補領) (3) 地址證明(我係用投票通知卡) (4) 祖父母、外祖父母資料(其實我都淨係填咗姓名,其他資料都唔係好知) Q: BNO好耐冇續,使唔使counter sign? A: 我上一本BNO已經係十幾年前,張相完全認唔到樣。再加上本舊passport又冇新加嘅英文名,所以我有揾人counter sign。副署人係加拿大passport, 已退休專業人士(好多年前都係佢幫過我countersign)。 Q: 以前本BNO冇加英文名,宜家身分證加咗英文名,續領BNO使唔使交改名契同登記事項證明書? A: 我冇整過改名契。冇交登記事項證明書。 Q: 特區護照同身分證唔同名,寄唔寄好? A: 我冇寄特區護照/影印本(因為特區護照同身分證唔同名嘅話,網上試過有人要彈回頭),都冇寄舊BNO/影印本。 Q: 一定要用速遞寄? A: 我用郵局嘅空郵掛號寄(唔係速遞)。嗰陣好

免費 Pubu 7天 飽讀 推薦 連結

免費 Pubu 7天飽讀 推薦 連結 互助碼

● 唯有透過頁面上這個專屬連結,成功的註冊 / 登入後 (完成email認證),被分享的好友即可免費同享飽讀權限 7 天, 您 (分享者) 也賺得延長飽讀 7 天。 每位會員透過邀請或被邀請,最高可賺取 365 天的飽讀天數,分享越多,賺越多!

● 每位好友僅能接受您的邀請一次,贈送天數累加在既有的飽讀方案後,其餘相關規定依網頁活動辦法公告。
https://www.pubu.com.tw/r/RNNFj2

留言

熱門文章

身份證加英文名 BNO續領 回鄉證 疑難雜症 分享

法國 里爾天主教大學 Université Catholique de Lille exchange 全方位心得